Magnetic Aura Wold Of Magnetic

DAPATKAN SEGERA MAGNETIC AURA ESKLUSIF HANYA HARGA RM29.90
Magnetic aura membantu mengimbang semula cas positif dan negatif badan kita seterusnya melancarkan perjalanan darah dan menguatkan organ badan dengan kaedah terapi magnet.Perjalanan darah yang lancar amat penting kerana fungsi utama darah adalah pembawa oksigen dan zat makanan yang diperlukan oleh seluruh sel sel badan.

RAWATAN TERAPI MAGNETIC AURA
Baik untuk:,
*Lenguh sendi
*Kebas kebas/lesu badan
*Saraf
*Urat bersimpul
*Sakit tulang
*Kencing manis/darah tinggi
*Sukar tidur
*Sakit kepala(migrine)
*Rambut gugur
*Gout
*Batu karang
*Buasir
*Sakit kulit
*Angin
*Kencing tak lawas
*Berhenti merokok
*Urutan batin
*Sangat sesuai untuk belajar
*Bersukan dan keja berat
*Untuk haiwan peliharaan.








CARA MENGGUNAKAN MINYAK MAGNETIC AURA


1. Disapu secara luaran di nadi lengan,belakang leher,dipelipit betis,tapak kaki,kepala,belakang pinggang atau mana-mana bahagian yang sakit (sapu setiap 6jam),baik juga disapu untuk kembung perut dan angin-angin,baik juga disapu pada buasir dan sapu pada dada untuk berhentik rokok (kurangkan ketagihan merokok),guna cotton bud untuk sapu dalam telingga bernanah.


2. Disapu dibawah botol air mineral plastik dan airnya diminum.amalkan 2 litir air ini sehari setiap hari.Air yang disapu sebegini juga baik untuk dibasuh muka dan dapat membantu melancarkan perjalanan darah dan menaikan sari wajah,air ini juga baik jika dikumur untuk penyakit dalam mulut,gigi dan sebagainya.
3. Botol minyak ini direka bentuk khas supaya senang dibawah didalam poket seluar,membawa botol magnetic aura ini didalam pokek umpama anda memakai gelang magnet asli berharga ratusan ringgit.Ianya membantu meningkatkan stamina anda.
4. Disapu dikening atau kepala untuk melegakan migrine dan stress atau mengantuk ketika memandu (jika mengantuk juga berehat/tidur sementara lebih baik)
5. Titikan beberapa titik dalam syampu rambut anda untuk menyihatkan rambut dan atasi keguguran rambut.
6. Sapu minyak magnetic aura dibawa botol eyemore dan titikkan eyemore didalam mata bila perlu (baik untuk mata rabun,lesu mata,ketarak dan sebagainya.
7. Untuk sakit gatal2 dikulit letak 2 titik minyak magnetic aura diatas tapak tangan campurkan dengan ubat gatal yang dibeli difarmasi,disapu malam hari dan pagi.
8. Jika untuk urutan pada anggota badan,sapu minyak magnetic aura pada anggota badan yang hendak diurut biarkan seminit,kemudian boleh gunakan minyak lain untuk urutan (tidak boleh dicampur terus dengan minyak lain,kerana ini akan mengurangkan kualiti dan kemujarapan magnetic aura)
9. Dititis didalam bekas mandi baldi dan mandi perlahan lahan.
10. Disapu pada alat sulit lelaki/wanita sebelum bersama (pasangan berkhawin sahaja),untuk lebih berkesan jadikan amalan sapu setiap pagi dan malam.

RAMUAN MAGNETIC AURA.
- Minyak bunga matahari
- Magnetic water (uk formula)
- Pewangi tiada alkohol
GOLONGAN YANG TIDAK SESUAI
-Perempuan mengandung,kanak kanak bawak 3 tahun,luka dalaman sejurus kemalangan dan pesakit jantung guna bateri jantung,pesakit kritikal,pesakit alahan yang melampau.
-Jaukan dari pancaran matahari dan haba.
ini adalah polisi syarikat demi kepentingan pengguna

TINDAKBALAS SEMENTARA
Kepada pengguna yang kali pertama menggunakan produk ini akan mungkin mengalami rasa pening,mengantuk,loya,demam dan sebagainya namun jangan risau.Ini adalah proses pemulihan (penyembuhan)dan bersifat sementara.Jika berlaku sedemikian anda dinasihatkan berhenti sapu dahulu dan hanya menyimpan botol dalam poket selama beberapa hari sebelum menggunakan semula pada anggota badan (mendapatkan keserasian)dan banyakkan minum air kosong.